Нова українська школа.

 
 

Роками сформовано образ педагогічної ради у формі традиційного засідання із доповідями та виступами педагогів, заздалегідь узгоджених із керівництвом. Але педагогічна рада сьогодні – це не тільки збори педагогічних працівників, спрямовані на затвердження планів роботи, підбиття підсумків роботи за певний період, обговорення поведінки та успішності учнів тощо. Це, в першу чергу, орган, який має залучати педагогів до обговорення найважливіших питань побудови освітнього процесу.                                                                                                                                                           26733536_1649217125121168_7505392088927599326_n

Саме тому все частіше звертаються до іншої форми проведення педради — нетрадиційної, яка спрямована на розвиток творчих здібностей учителя, провокує дискусію. Ось і ми нашою дружньою командою педагогів за підтримки фахівців науково-дослідної лабораторії експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій ІППО КУ імені Бориса Грінченка розпочали свою роботу у 2018 році нетрадиційно – проективною педрадою «Нова українська школа. Стратегії змін освітнього середовища СШ№80».

26230255_1649216988454515_2848260483504885934_n

  Щиро дякуємо всім учасникам за цікаву спільну роботу, натхнення, внесок кожного в бачення змін та розбудови школи! Окрема подяка нашим тренерам: старшому науковому співробітнику НДВ, кандидату педагогічних наук Мерзляковій Олені Леонідівні та старшому викладачу кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти Коцюбі Ганні Олександрівні.