Засідання педради ” Перспективи впровадження мультипрофільного навчання”

 
 

21 березня 2016 року в школі відбулась мала педрада з поточних питань впровадження дослідно-експериментальної роботи по мультіпрофілю. На педраді були присутні вчителі, що викладають профільні дисципліни у 2015-2016 навчальному році, класні керівники 9-их та 10-их класів, психолог школи, адміністрація, керівник експерименту – Якунін Ярослав Юрійович, кандидат хімічних наук, завідувач кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського університету ім. Б. Грінченка; Зоц Віра Миколаївна – культорганізатор ККПНЗ “Київський міський будинок учителя», кандидат педагогічних наук, доцент, віце-президент ВГО «Ліга культури»; Попова Олена Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри української філології Севастопольського міського гуманітарного університету.
Обговорювались позитивні та проблемні сторони впровадження експерименту в нашій школі у відвертій, конструктивній дискусії. Висновок – школа без змін у реальному часі існувати не може!
Велика вдячність всім учасникам за кропітку, професійну, творчу роботу!
Віра Миколаївна Зоц: «Отримала професійне задоволення від участі. Зрозуміла, що це справжня, відповідальна експериментальна робота, спрямована на успішність учнів і ефективність роботи вчителів. З чого це очевидно?

1.Про успіхи говорили коротко. Більше обговорювали проблеми, які виникли в процесі експерименту, та способи їх вирішення.
2.Про те, що вже відбулось – коротко. Більше про те, що треба робити.
3.Характер розмови щирий, конструктивний, з елементами дискусії.
4.Результати наукових досліджень коректувались спостереженнями вчителів.
5.Загальний позитивний настрій, задоволення від процесу змін. Варто зазначити, що в педраді брали участь ті вчителі, які беруть безпосередню участь в експерименті. Говорили й про те, що в педагогічному колективі є вчителі, які мають спротив до змін. Прийшли до висновку, що задоволення, яке отримують учні і вчителі в експериментальній роботі, будуть найкращим аргументом для подолання спротиву. Очевидно, що мультіпрофіль може бути ефективним способом для переходу до трьохступінчатої середньої школи.»
За повідомленням керівника експерименту Якуніна Я.Ю. до кінця цього навчального року кількість шкіл м.Києва, що перейдуть до мультіпрофілю збільшиться до 40, адже ще певна кількість навчальних закладів ЗА ВЛАСНИМ БАЖАННЯМ подали заявку на участь.
Отже, рушаємо ВПЕРЕД! Всім успіхів та творчості!